منتديات الباش مهندس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


لكل المهندسين منتدى هندسي شامل
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
Visit our website in English   CLICK HERE

 

  ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
هندسة
:: الفريق الهندسي ::
:: الفريق الهندسي ::
هندسة


عدد المساهمات : 29
تاريخ التسجيل : 27/01/2011

 ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman) Empty
مُساهمةموضوع: ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman)    ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman) Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 10:46 am

Instructor’s Manual
to accompany
Chapman
Electric Machinery Fundamentals
Fourth Edition


 ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman) 0072465239.01._SX240_SCLZZZZZZZ_


CHAPTER 1: INTRODUCTION TO MACHINERY PRINCIPLES 1
CHAPTER 2: TRANSFORMERS 23
CHAPTER 3: INTRODUCTION TO POWER ELECTRONICS 63
CHAPTER 4: AC MACHINERY FUNDAMENTALS 103
CHAPTER 5: SYNCHRONOUS GENERATORS 109
CHAPTER 6: SYNCHRONOUS MOTORS 149
CHAPTER 7: INDUCTION MOTORS 171
CHAPTER 8: DC MACHINERY FUNDAMENTALS 204
CHAPTER 9: DC MOTORS AND GENERATORS 214
CHAPTER 10: SINGLE-PHASE AND SPECIAL-PURPOSE MOTORS 270
APPENDIX A: REVIEW OF THREE-PHASE CIRCUITS 280
APPENDIX B: COIL PITCH AND DISTRIBUTED WINDINGS 288
APPENDIX C: SALIENT POLE THEORY OF SYNCHRONOUS MACHINES 295
APPENDIX D: ERRATA FOR ELECTRIC MACHINERY FUNDAMENTALS 4/E 301





Size : 5 Mb



Links :::


Direct link :: Click Here



other links on this page ::click here
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ISM OF Electric Machinery Fundamentals 4th Edition (Stephen Chapman)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Fundamentals of Manufacturing 2nd Edition by Philip D. Rufe
» تحليل الاشارات والانظمه signals , systems , and tansforms 4th edition
» ISM instructor's manual solution process control instrumentation technology 8th edition
» Introductory Circuit Analysis - 10th Edition
» Digital Design 4th edition Manual solution

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الباش مهندس :: قسم الهندسة الكهربائيه :: Manual solution-
انتقل الى: